sentuhan eyrablossom :)

Assalamualaikum. 

Lama tak update blog,dah berhabuk pun. sekarang laman sosial tak semeriah dulu, sebab sekarang ni sibuk dengan assignment, event, twitter, facebook, lebih lebih lagi dah dekat final exam.  Memang semua nak buat dalam satu masa. Okay tajuk kali ni sentuhan eyrablossom? "Apa tu? sentuhan blossom? buat lawak ke?" pasti korang tertanya tanya dan mulut nganga dengan muka yang tekejut. Okay aku malas nak tengok korang macam tu. Actually, sentuhan ni nak cerita about kegemaran aku. Aku paling suka ambil gambar. Tapi aku paling suka bila orang lain ambil gambar aku. Hahaha. Bukan nak jadi artis, tapi aku suka simpan koleksi gambar gambar aku. Kata yuna "Setiap gambar pasti ada lagu", tapi bagi aku "Setiap gambar pasti ada ceritanya". :)











Okay habit ambil gambar ni mula timbul masa mula mula main Twitter dulu. Maklumlah nak buat twitcon baru, kalau takda gambar, gambar telur lah keluar. *telur angrybirds* Okay ini sahaja aku sempat masukkan gambar gambar aku. Dahlah banyak assignment, nanti tak sempat pula nak buat. hew hew hew if gambar ini tak lawa, buruk tak kisah sebab harini aku just nak share pasal inilah sentuhan eyrablossom. Okay siapa yang suka dengan gambar gambar aku, yeah sepp sikit! :) 

No comments: