aku akan merindui kau BESTIE ..~!!


Asalamualaikum .. first sekali saya nak ucapkan salam takziah buat keluarga allahyarham FIKRY AL-HUSNA .. ye aku tau mmg berat untuk aku terima yang kau telah pergi selama lama lamanya .. beb kau la sahabat aku dunia akhirat .. banyak bende yang kau tolong aku .. kau selalau ade time aku perlukan seseorang untuk mengadu .. sekarang kau dah pergi .. tinggal aku sorang kat sini .. ye .. aku mengaku memang susah untuk aku terima pemergian kau .. berat hati hati aku ...kita kenal time form 4 .. then kau tegur aku .. aku tegur kau .. then kite rapat ... kau selalu kate "KITEKAN BESTIE" .. dan setiap akhir msg kite , kau mesti akan ckp "TAKE CARE BEB ! SYG KAU !" .. syg kau jugak beb .......

time kite pergi kem kat Pulau Pangkor .. aku jatuh dan kaki aku terseliuh teruk .. kau yang tolong aku .. urutkan kaki aku .. tolong angkatkan barang2 aku yang berat gile gile tuh .. memang aku berterima kasih bebanyak banyak kat kau .. mase tu hanya allah yang tau betapa bersyukurnya aku di anugerahkan kawan mcm kau .. tapi sekarang .............?? 

satu malam tu .. aku lapar .. gegile punya lapar .. kau dah tido pun .. tapi kau sanggup bangun mandi dulu pulak tu .. belikan NASI GORENG PADPRIK AYAM lagi untuk aku .. dan itulah kali terakhir aku jumpa kau .. tak sangke itu pertemuan terakhir kite ....

semalam 14 SEP 2012 PETANG .. aku dikejutkan yang kau tenat ... semalam jugak dr JB aku balik KL .. otw balik 14 SEP 2012 9 MALAM.. aku mendapat berita yang kau telah pun meninggal dunia .. ya allah .. aku tidak dapat mempercayainya .. kau .. kau beb .. kau dah takde .. hanya allah yang tau betapa sedihnya aku kehilangan seorang BESTIE mcm kau ..

beb , tak de sapa dapat ganti tempat kau dalam hati aku .. aku pasrah .. dengan kepergian kau .. aku terima dengan redha .. sesak nafas saat aku dapat msg kau telah kembali ke rahmatullah .. tapi apakan daya .. allah lebih menyanggi kau .. betul kate orang .. ORANG YG BAIK SELALU PERGI DULU .. aku kat sini hanya mampu mendoakan kau ditempatkan dekat orang-orang yg beriman .. AMIN~

"hujan turun dengan lebatnya selepas selesai pengebumian arwah Fikry Al-Husna ...inilah dikatakan hujan rahmat..."



AL-FATIHAH UNTUK ARWAH FIKRY AL-HUSNA