SAHABAT 4ever

Kau ada dikala ku suka . Dikala ku duka , setiap tangisan dan juga ketawa kau ada dikala ku perlu dan setia menemaniku
Pegang erat tanganku bila aku jatuh . Kau lah yang selalu dan selalu menemaniku serta mendengar kisah pahit manis hidup ku .. 
HAHA jiwang la plak .. ok sebenarye aku just na story satu kisah yang aku rase bersyukur sgt sgt sgt mempunyai KAWAN eh eh silap silap SAHABAT seperti DIA ..!! bukan semua yang sanggup nak tolong aku time aku susah .. ok let me story keyh .. 
 semalam aku ni lapo gegile ko tawu x .. adehh lapo ye .. bukan tak nak masak .. cume penat + malas je sebenarnye .. huhu so aku berfikir dan berfikir .. last aku dapat idea tok kol sorg member aku ni . aku pun mencube nasib jela .. tak tau la dia na tolong or tak an .. aku pun suruh la dia belikan nasi goreng padprik ayam at kedai makan .. huhu dia tengah tido la rupenye .. ya allah kesian ye .. apsal la aku kaco ko tido bugek laa .. ok ok tu da settle .. dia kate die na mandi jab .. ok aku tggu laaaaa .. tunggu tunggu tunggu ... sekian lame menunggu so aku guess die da tertido balik kot .. tak pela .. then tibe2 nfon aku berbunyi .. die mcj "keluar laa" .. OMG .. serius la die belikan .. HAHA yes terubat kelaparan aku ... ahahaha .. thanks ekh FIKRY AL-HUSNA coz ubatkan kelaparan aku semalam ...
aku sayang PERSAHABATAN kite



No comments: